Sałatka z żurawiną

Męczyłam, męczyłam i wymęczyłam ciocię mojego męża aby zdradziła mi przepis na rewelacyjną sałatkę z żurawiną.
Pierwszy raz sałatkę spróbowałam podczas ostatnich świąt Wielkanocnych i nie mogłam o niej zapomnieć.
Rewelacyjna! Idealnie pasuje na uroczystości i imprezy rodzinne ale również na rozpieszczenie naszych najbliższych.
Mniaaam



Sałatka z żurawiną


Składniki:

3 łodygi selera naciowego,
podwójna pierś z kurczaka,
puszka kukurydzy,
garść suszonej żurawiny,
szczypiorek,
3-4 łyżki majonezu,
sól,
pieprz.

Wykonanie:

Filet z kurczaka kroimy w nie dużą kostkę, posypujemy lekko solą i podsmażamy.


Seler naciowy kroimy w kostkę.


W misce mieszamy ostudzonego kurczaka, seler naciowy, kukurydzę i żurawinę, dodajemy majonez, doprawiamy do smaku solą i pieprzem i na koniec posypujemy posiekanym szczypiorkiem.




Zachęcam do wypróbowania innych moich przepisów na sałatki:

Smacznego!

Komentarze

  1. A mozna czyms zastapic seler ? Slyszalam ze jest nie smaczny jeszcze go nie jadlam ale boje sie ze zepsuje to smak

    OdpowiedzUsuń
  2. Seler naciowy jest pyszny, ale oczywiście to kwestia gustu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty