Sałatka warstwowa z indykiem i chipsami

Chciałam się z Wami podzielić przepisem na bardzo oryginalną sałatkę bo z chipsami.

W znalezionym w sieci przepisie w skład sałatki wchodziła pierś z kurczaka ale ja zmodyfikowałam i dodałam pierś z indyka oraz dodałam moją ulubioną kukurydzę.

Wypróbujcie przepis i napiszcie czy Wam smakowało.



Sałatka warstwowa z indykiem i chipsami.


Składniki:

pierś z indyka,
3 duże marchewki,
puszka kukurydzy,
4 jajka,
średnia paczka chipsów cebulowych,
4 jajka,
przyprawa gyros,
majonez,
ketchup,
jogurt naturalny,
3 ząbki czosnku,
sól,
pieprz.

Wykonanie:

Jajka gotujemy na twardo i kroimy w kostkę. 
Pierś z indyka myjemy, osuszamy za pomocą papierowego ręczniczka, doprawiamy solą, pieprzem i smażymy do miękkości. 
Następnie posypujemy przyprawą gyros i dokładnie mieszamy.
Marchewkę gotujemy do miękkości i kroimy w słupki.

Sos:
Do miseczki wlewamy 3 łyżki majonezu, pół jogurtu, dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek, dodajemy szczyptę soli i pieprzu.
Całość dokładnie mieszamy.

Sałatkę układamy warstwowo (od dołu):
jajka,



marchewka,

pierś z indyka,


kukurydza,


ketchup,


pokruszone chipsy,


sos,


kilka całych chipsów do dekoracji.



Smacznego!


Komentarze

Popularne posty