Krem do muffinek o smaku mojito

Przepisy na muffinki zostały już opublikowane we wcześniejszych postach więc przyszedł czas na krem.

Poszukiwania przepisu na idealny krem do muffinek ponownie zajął mi sporo czasu.... być może jestem wybredna ale albo kremy wychodziły zbyt słodkie albo masa na pięknie udekorowanym ciastku zbyt krótko wyglądała pięknie ;)

I oto jest! 

Wyjątkowo delikatny, niezbyt słodki a pyszny i dość trwały krem do cupcake'ów! 


Krem do muffinek o smaku mojito


Składniki:

250 g serka naturalnego do kanapek,
300 g śmietany kremówki,
2 łyżki cukru pudru,
2 łyżki syropu barmańskiego mojito,
zielony barwnik spożywczy,
dekoracje.


Wykonanie:
Śmietanę kremówkę ubijamy i pod koniec dodajemy stopniowo cukier puder, serek naturalny, syrop barmański i barwnik zielony (w ilości zgodnej z zaleceniami na opakowaniu barwnika).


Całość dokładnie mieszamy do czasu połączenia się składników.


Do szprycy nakładamy krem i dekorujemy muffinki.


Dodatkowo, możemy je udekorować ozdobami cukierniczymi.


 

 

Smacznego!

Zapraszam również do skorzystania z przepisów na muffinki:

Komentarze

Popularne posty