Muffinki z dżemem truskawkowym

Dawno już nie publikowałam przepisu na muffinki ;)

Czas to nadrobić! 

Przedstawiam Wam przepis na muffinki z dżemem truskawkowym.

Pyszne!

 


 

Muffinki z dżemem truskawkowym



Składniki:
szklanka mąki pszennej,
1/2 szklanki cukru,
1 łyżeczka proszku do pieczenia,
1/2 szklanki mleka,
1/4 szklanki oleju,
jajko,
dżem truskawkowy.

Wykonanie:

Mąkę musimy przesiać i wymieszać z cukrem oraz proszkiem do pieczenia.
W drugim naczyniu dokładnie mieszamy mleko, olej i jajko.
Wszystkie składniki łączymy i miksujemy do uzyskania jednolitej masy.

Niewielką ilość masy nalewamy do papilotek (tak aby przykryły tylko dno foremki), nakładamy 1/2 łyżeczki dżemu i ponownie przykrywam masą.


 

Muffinki wkładamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na około 25-30 minut.


  


Zapraszam również do skorzystania z przepisów na muffinki:

 

Smacznego!

Komentarze

  1. Proste i smaczne!! Muffinki lubię chyba wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam!
      Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.

      Usuń
  2. A mi coś nie wyszło. W smaku bardzo dobre, ale niestety wizualnie już nie bardzo. Do formy wlałam 3/4 ciasta, potem łyżeczka dżemu i reszta ciasta. Nie dość, że babeczki wyszły w formie wulkanu (wyrosły w kształcie szpica), to jeszcze cały dżem spłynął na dno, a więc ciasto się tam nie wyrobiło i jest dziura :/ Wiecie może co było nie tak??? Może za mało mąki w cieście, przez co dżem przecisnął się na dno? A może zbyt dużo proszku do pieczenia, dlatego taki szpic się zrobił? Piekłam w 180st na środkowej półce grzałka góra i dół. Jakieś sugestie??? Proszę o pomoc, bo chciałabym zrobić babeczki na urodziny bliskiej osoby i chciałabym, żeby wyszły :)
    Pozdrawiam,
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj piekę muffinki w piekarniku rozgrzanym do 190st. Wedlug mnie wlałaś za duzo ciasta ja robie tak ze najpierw wlewalm łyżeke masy na to łyżke dżemu lub marmolady i ponownie przykrywam łyżką masy i wychodzą idealne:)

      Usuń
  3. Bardzo dobre corci smakuja , ale niestety też mi wyszły jak wulkany niż babeczki nie wiem dlaczego? ??

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty