Zielona sałata na słodko

Do drugiego dania polecam zieloną sałatę na słodko.
Sałata idealnie pasuje do kotlecików podanych z ziemniakami, frytkami lub ryżem.
Sposób przygotowania który publikuję został zainspirowany przepisem siostry Leonilli.
Smacznego!




Zielona sałata na słodko


Składniki:

zielona sałata,
4 łyżki śmietany,
1/2 łyżeczki kwasku cytrynowego,
1/4 szklanki wody,
2 łyżki cukru,
szczypta soli.

Wykonanie:

Cukier, sól i kwasek cytrynowy rozpuszczamy w gorącej wodzie i pozostawiamy do ostygnięcia.


Sałatę myjemy, osuszamy i rozdrabniamy liście.


Sałatę polewamy wcześniej przygotowaną wodą i dodajemy śmietanę.
Całość mieszamy.

Polecam podawać sałatę do kotletów np:
kotlety mielone,
kotlety schabowe.


Smacznego!

Komentarze

  1. Hmm, smak mojego dziecinstwa:-) to jedyna forma salaty jaka moj tato akceptuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Mnie też ta forma podania sałaty kojarzy się z dzieciństwem. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Moja zmora ;) Sałatę (i mizerię zresztą też) akceptuję tylko z kwaśną śmietaną. Jednak z moich Babć robi na słodko, a mnie to nigdy przez gardło nie chciało przejść, i były wojny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam wszystkie formy podania warzyw :) Mam nadzieję, że może inne trafią do Twojego gustu. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. uwielbiam taka sałatę ,moja mama robiła ogórki w taki sposób ,pycha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty