Streetcom i Kampania Somersby

Streetcom i Kampania Somersby




Ostatnio zostałam zaproszona do udziału w nowej kampanii organizowanej przez Streetcom.
Tym  razem do wypróbowania dostałam piwa Somersby.
W fajnym pudełeczku otrzymałam;
2 butelki 0,4 l,
dużą puszkę,
24 małe puszeczki,
14 małych puszeczek od razu rozdałam wśród rodziny i znajomych a 10 zostawiłam na imprezę zorganizowaną z okazji 30-tych urodzin mojej przyjaciółki.
Zdecydowana większość moich rozmówców słyszała i próbowała wcześniej jabłkowego piwa Somersby (z niektórymi nawet dyskutowaliśmy, który z dostępnych na rynku smaków jest najlepszy).
Jabłkowe Somersby wielu smakowało choć oczywiście nie wszystkim...kwestia gustu :)
Faktem jest, że zdecydowanie inaczej smakuje podane w temperaturze pokojowej a inaczej podane schłodzone (ta druga wersja jest idealna na letnie wieczory).
Największym hitem okazały się jednak mini puszeczki.
Moi rozmówcy byli nimi zachwyceni i uważają, że "małe piwko" to ciekawa alternatywa.
W mojej opinii schłodzone piwo Somersby jest pyszne i na pewno warte polecenia.


A Wy próbowaliście?

Komentarze

Popularne posty