Placuszki otrębowe FIT!

Dzisiaj publikuję kolejny przepis z cyklu FIT- placuszki otrębowe.

Potrawa zaczerpnięta z diety proteinowej.

Placuszki są pyszne, syte i nie zawierają dużo kalorii a czas ich przygotowania to góra 7-8 minut.

Przepis naprawdę warty polecenia!




Placuszki otrębowe


Składniki:

5 łyżek otrębów (ja zmieszałam pszenne i owsiane),
serek homogenizowany,
jajko,
jogurt naturalny,
słodzik,
oliwa.

Wykonanie:

Do miseczki wsypujemy otręby, dodajemy serek homogenizowany i jajko.
Całość dokładnie mieszamy i nakładamy cienkie placuszki na patelnię z rozgrzaną oliwą (oliwy leję kilka kropelek).


Smażymy i przekładamy aby zrumieniły się z obu stron.


Placuszki najlepiej smakują jak polejemy je jogurtem naturalnym (ja osładzam jogurt łyżeczką słodziku).

Smacznego!



Komentarze

  1. I tak też smakują! Zachęcam do wypróbowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i zapraszam częściej! Postaram się aby było więcej przepisów fit!

    OdpowiedzUsuń
  3. Placuszki są super, ja kiedyś przyrządzałam je na ostro , z ostrą papryką i ząbkiem czosnku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy pomysł! Muszę wypróbować!
      Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty