3.... 2.... 1..... START!

Zaczynam przygodę z blogiem :) 


Postanowiłam założyć ten blog, aby był poniekąd moją książką kucharską jak również mam nadzieję, że każdy znajdzie tu przepis dla siebie. Opublikowane przepisy nie są mojego autorstwa, lecz są zaczerpnięte z książek kucharskich, innych blogów oraz te otrzymane od mamy, babci i znajomych. Każdy przepis, który opublikowałam został przeze mnie sprawdzony i postaram się, aby był otoczony zrobionymi przeze mnie zdjęciami (bardzo proszę, aby nie były one podkradane bez mojej wiedzy i zgody). Zapraszam do komentowania a jeśli znacie jakiś ciekawy przepis to podsyłajcie! Spróbujemy!Pozostaje mi życzyć SMACZNEGO!

Komentarze

  1. Pyszne te muffiny wykonane wg przepisu podstawowego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i zapraszam do dalszego śledzenia bloga. Mam nadzieję, że znajdziecie tu wiele przepisów, które przypadną Wam do gustu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty